Nu minsann....

Nu har Helene varit snäll och fixat så att även jag kan blogga... Världen håller andan av spänning....
I dag är det snöstorm ute, igen. Jag och hundarna väntar på att Lisa ska komma hem, vi ska förhoppningsvis spåra.
I går bestod hundaktiviterna av en rask timmes promenad. Härligt vårigt ute.
Jag hoppas verkligen att spåret går bättre än söket som numera är nedlagt. Jag och Kalle blev mest ovänner och förvirrade.
Tränade lydnad häromdagen och det gick strålande! Rutan funkade flera gånger, krypet var riktigt snyggt!!!
Kul att man börjar se framsteg!
Nej, nu är det dags att gå vidare!

Kommentarer
Postat av: Bertil

Trevlig att läsa, men jag saknar info om Wilhelm och den lilla Fanny.

2006-04-06 @ 16:49:37
Postat av: Lisa

Om spåret gick bättre än söket? Spåret gick jättebra. Nu tycker och hoppas jag inte att du ger upp söket, men spåra är han verkligen jätteduktig på. Redig pojk!
Hoppas på gemensam spårning snart igen.

2006-04-07 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback