Avskedslunch

Glöggfesten hos Lisa var superkul! Tack Lisa för allt smarrigt tilltugg!

I går var det dags för avskedslunch hos min mamma.  Min syster Christine och hennes dotter Klara åker  till Kambodja över jul (orättvist) och min systerson Nils ska flytta till London den 23/12 på obestämd tid.
Kommer att sakna Nils men å andra sidan är det inte så långt till London.
Kalle heter numera Piss-Kalle efter att han (som vanligt) kissmarkerade inne i parentesernas sovrum. Jädra hund. Sista gången han får vara obevakad hemma hos dem. Mammas galna dvärgpincher Disa sprang omkring som en dåre men hon är så söt så man dör.  Hon är otroligt lättlärd och positiv, synd att inte mamms tränar mer med henne.
En bild på Disa:

68505-48

Och en bild på Sissi, parentesernas "vavva":
68505-49

Kommentarer
Postat av: Gitte

Och hur tror du att min jul kommer att bli efter detta???? DU ÄR INGEN RIKTIG KOMPIS;-)
David kommer att tjata hål i hela huvudet på mig, om att få en vavva eller dvärg pincher om han råkar se dessa söta varelser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag som nästan hade fått sonen att glömma av hundar och leda in honom på akvariefiskar....

Postat av: Helene

Pratar David med Annes mor så kanske han får en dvärgpinscher ;-). Hon är nog ganska billig emellanåt, lilla Disa. (Och hon är faktiskt en väldigt skojig hund, om det inte vore för att Mulen anser att minihundar är läskiga och helst skall tuggas lite på så hade det nog flyttat in en liten dp här förr eller senare.)

2006-12-19 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback