Biotips och dödshot

Dagens biotips för icke äckelmagade personer;¨
I går var jag och A på bio och såg SAW lll. Filmen började med att en stackare satt fast med benet i en fotboja, vad gör man då? Givetvis hugger  sönder benet med en sten så att man kan vrida ut foten. Allt med smaskiga ljudeffekter till!!!!
Filmen fortsatte i samma anda, med andra ord en mycket trevlig film att se en onsdagskväll.

Har just talat med min handledare och han frågade om jag sett Hannibal Lecter filmen där de äter upp hjärnan på en människa medan han lever. Givetvis har jag sett den! Handledaren fortsatte med att tala om att Hannibal smaskade i sig för att den andre var tyken och tittade menande på mig.
Men hallå!!! Bara för att man är tyken förtjänar man inte att få hjärnan uppsmaskad av en medelålders genetiker!!

Är nog troligtvis den första student som har fått ett sånt hot.

Synd att jag inte ska träffa Klasse på länge, har nämligen hört att den lilla onda schäfervalpen inte har några tänder för tillfället.
A påstår att Klasse ändå kan bitas hårt men vadå, hur ont gör det med två tandlösa gommar? Hade varit en fröjd att få reta upp den lille tjocke utan att få betala  i form av hugg i armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback