Helgen

Fredag: Svinkul after work på Bitter med Namita, Hagar, Kristina och David. De andra gav upp efter några timmar men jag och David satt kvar och babblade en lång stund. Drack hemske drinken bestående av vodka, oxbuljong, woreshestersås, tabasco och ostronsås. Smakade prexis så äcklig som den låter och man blev prexis så kanonfull som man kunde förvänta sig...

Lördag: Mådde som jag förtjänade på morgonen.  Lyckades släpa mig och hundar till Katia kurs och kunde inte tro vad som faktsikt hände! Först gjorde vi sittande under gång och fick beröm!!!! Sedan fritt följ och Katia sa att det var roligt att se ett så fint fritt följ!!! Känns jädra bra att träningen har lönat sig!!!!
Skulle på kvällen på fest men var tvungen att sitta hemma och skriva. Blev avbruten av A som kände sig uttråkad, gnällig och ensam. Snäll som jag är så insåg jag mitt ansvar och åkte dit med TP och lite andra spel. Lite whiskey och TP fick A att känna sig bättre.  

Söndag: Jag och A åkte till Stora Holms gård på julmarknad. Helene var redan där och putsade på sin häst inför deras uppvisning. På julmarknaden fanns massa kul saker att köpa. Bland annat massa svinsöta saker till små barn. Tänkte tanken att jag skulle skaffa en unge bara för att ha en anledning att köpa på mig diverse saker. När jag sa det till A fick han något jagat i blicken och började se sig om efter flyktvägar. Var i alla fall tvungen att köpa en grej så den får Krok - Lydia i julklapp. 
Den hemska lilla schäfervalpen var med och tyckte det var kul att titta på hästarna. Tyvärr svarade de inte på hans idoga försök att få dem att leka.  Tog en hel del kort men de flesta blev nog inget att ha.
Nu ska jag skriva en stund men i kväll ska vi hem till Ann B på tjej-glögg kväll, ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: lollo

Så illa som du förtalar herr Claesson hoppas jag att du har ont i huvudet lääänge :-D

2006-12-11 @ 18:43:28
Postat av: lollo

Har du spärrat mitt IP-nummer eller varför försvinner mina kommentarer? Hoppas C biter dej hårt i näsan från mej nästa gång ni träffas...

En liten kram kan du få på distans ändå ;-

2006-12-13 @ 17:28:31
Postat av: Anne

Fanken, nu syns ju även de elaka inläggen... ; )

2006-12-13 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback