Liten söt

I går hade vi Sälen planering hemma hos mig med nybakta lussekatter! A tog några kort på den lille söte schäfervalpen:
Klasse

68505-47
Lägg märket till det ruskiga monstret i bakgrunden....
Om man bara tittar på öronen så skulle man kunna tro att han är belgare, antagligen därför jag tycker att han är så söt ; )

I dag på bussen mitt i rusningstrafik hade Västtrafik fått en av sina bättre ideer. Skulle gå på bussen som var helt knökad fram men tom bak. Försökte öppna bakdörrarna men det gick inte, flera passagerare bad bussföraren öppna men nej. Tillslut lyckades vi knö oss på och fick då höra att bussföraren skulle räkna alla som inte stämplade, därför var man tvungen att gå på fram.
Vid nästa hållplats vägrade hon återigen öppna dörrarna, bara det att nu skulle ju folk gå av. Tillslut var det någon som skrek att "du får ju för helvete låta oss gå av" och hon fattade vinken.
Hur puckad får man bli??? Tvinga alla att åka med till ändhållplatsen eller vad? Vad är det för fel på de vanliga biljettkontrollanterna?
Heja Västtrafik för att ni allt som oftast får brighta ideer!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga Ilona vad hon tyckte om "lille söte schäfervalpen". Stackars Mulen som skall tillbringa en hel vecka med Klasse i Sälen!

2006-12-14 @ 15:18:27
Postat av: Gitte

Eftersom jag tyvärr inte kan åka med er till Sälen ...så tänkte jag bara hjälpa till i planeringen för en lyckad fjällresa! ;-) Glöm för allt i världen inte att ta med RULLSKIDORNA!!!! Annars så blir det ju kanske en fjälltur utan skidor och snöskor.... Glöm inte att ta med något varmt att dricka ifall det blåser kallt....

2006-12-15 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback