Onsdag

Började dagen med att springa några km med hundarna = präktigt. Klarade det trots att jag inte ätit ngn frukost fast jag var lite yr ibland.

Sedan bar det  av till Backaplan för lite shopping. Var på ett uselt humör och fick till slut tvinga mig att köpa en bh och trosor på Lindex. Får ett jävla anfall på affärer, varför, varför, tror de att det bara är folk med A-B-C kupa som vill ha snygga bh????
Och nu är det ju inte ens så att jag har en extrem storlek, har 75 D men det verkar vara väääldigt ovanligt.
Hittade tillslut, undanklämd i ett hörn, en snygg bh i rätt storlek.
En gång sa en expedit till mig att jag kunde väl ta 85 C för det är samma storlek på kupan som 75 D? Jo men visst serru, hade hon föreslagit att jag skulle köpa ett par för stora byxor oxå?? 

Men sedan... På väg ut från B&W huset såg jag att min favoritaffär har öppnat!!!! Change heter den och har massor av urläckra underkläder till alla storlekar, inte bara folk med mini-bröst och feta ryggar.
Var givetvis TVUNGEN att köpa något.  950:- kronor fattigare men mycket lyckligare!
Kan verkligen rekommendera ett besök till Change, de har affär i Arkaden oxå, de har alltid super bra service och är inte skamligt dyra. (Fast dyrare än HM såklart men 100 ggr snyggare)

Har nu kokat knäck och pratat med Skistar i Sälen. Killen lät helt chokad när jag sa att vi skulle komma fast det inte är ngn snö. Som plåster på såren delar de ut rabatter för 2500:- och billigare liftkort som även gäller i Trysil. 

Ni vet väl att man kan koka knäck i micron?
1/2 dl grädde, 1 dl socker och 1 dl ljus sirap = 8 minuter och det är klart, perfa!

Nu ska jag jobba vidare med resultat delen, far var vänlig nog att fixa till statistiken igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback