Paddel-flytt och plugg

Så himla tråkigt är det att lilla Paddeln (schäfer Klasse) har flyttat tillbaka till Lollo och Stefan. Världens bästa schäfervalp, hade jag inte haft fullt av tok-tervar i mitt hem hade han vilken dag som helst fått flytta hit. (För mig alltså--- frågan är vad uppfödarna hade tyckt ; )---) Hoppas verkligen att hans bett växer till sig utan att ge några problem i framtiden.

I går läste jag vad min handledare skrivit om mitt arbete och det var ingen rolig läsning... Slarvigt och ostrukturerat, inte ett enda berömmande ord... Shit, har liiiiite att göra nu alltså.
Satt hela dagen igår som en dåre och skrev, har nu resultatdelen kvar att skriva klart. Laddade ner typ 150 artiklar igår som jag strax ska läsa. Arbetet ska helst vara klart den 3/1 så paniken är nära...

I kväll ska vi iaf fira nyår hos A. Blir lugnt, bara jag, Helene, Lisa och Christer. Skönt för Wille att komma bort från alla smällande jädra ungar. Kalle fungerar just nu som Willes stora stöd i livet, så fort det smäller tittar Wille ingående på mig och Kalle för att se om han ev kan se minsta indikation på att vi är rädda.
Då vi lugnt ligger kvar och glor på TV brukar även Wille kunna komma lite till ro. I går när vi var ute på kvällskiss small det som fasen --- med andra ord så kunde Wille inte kissa och var tvungen att hålla sig mellan kl 16 och kl 8 på morgonen. Djurplågeri är vad det är, kan bara hoppas att han har vett på att kissa inne om det blir kris.
Kalle verkar som vanligt helt oberörd av smällarna och tittar mest fundersamt på Wille  när han stressar iväg.
Dags att fundera på nyårslöften... Har några på lut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback