Klagomål

Klagomål på denna blogg har kommit till min kännedom. Den är tråkig och uppdateras för sällan...
Jädra Köstrar, de är inte så roliga de heller ; )

I lördags var vi iaf och körde sök igen... denna gång med Katrin på polisens område i Jonsered. Jag kan inte säga att jag blev så värst sugen på att fortsätta. Men det var som vanligt trevligt att umgås med sökpolarna!
Söndagen tillbringade vi på Kallebäck, körde lydnad och satt i solen och skvallrade med Carina Romland och Anders.
Brände mig rätt rejält...

I måndags kväll var jag, mor och far på Nils studentfest. Mycket trevligt med god mat och gott vin. Var dock tvungen att åka hem ganska tidigt eftersom Raskva var dålig. Helene åkte in till Blå Stjärnan kl 23 och kom in till vetten kl 03...Efter några prover så kunde de bara konstatera att de inte visste vad som var fel.

I går var jag och Kalle och hjälpte till på Kallebäcks tävlingar. Jag var inropare i agilityn, trevligt var det att återse många gamla kompisar från agility tiden.
Kalle var helt tyst hela dagen i bilen... Ingen Wille som stöttade...
Bestämde mig för att vara snäll, så för första gånngen i sitt liv fick Kalle ett grisöra.
Det uppskattades. När jag skulle ta det ifrån honom kom det ett morr längst nerifrån magen... Och jag är inte den som bråkar med en morrande Kalle så han fick behålla sitt öra.
Jag kan ju faktiskt ta andra saker ifrån honom utan protester av denna dignitet så det fick vara.
På kvällen när vi hämtat Wille däckade både jag och Kalle i sängen totalt utslagna.

Har nu sommarlov och ska tillbringa dagen med att göra allt som jag har skjutit upp under terminen. Har bla tagit ett nytt skitfullt kort till körkortet.

Och får väl gå en kurs i att skriva roligt??? : )

Kommentarer
Postat av: Karin

Vadå, vi är väl alltid roliga!? Dessutom så klagade jag bara på att bloggen uppdateras för sällan.
Skulle aldrig våga klaga på innehållet. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback