Midsommar

Jag och Kristina skulle åkt till Smögen men ändrade oss när vi såg hur stor bilen egentligen är... Inte så stor.
Blev lite midsommar mat hos mig och sedan den stora staden.
Först en runda till Dubliners där vi träffade Viktor, en kille på max 25 år som blev väldigt kär i mig. Kan säga att det inte var så besvarat. Viktor ringde sedan hela natten och efterföljande dag men verkar nu fatta att jag inte besvarar hans ömhet.
Kristina säger att jag måste lära mig att inte tindra med ögonen så mycket, jag skickar fel signaler. Men vem vill inte vara trevlig och bli lite uppvaktad?
Sedan dit där man alltid hamnar, Rockbaren. Suck. Träffade Michael som alltid är lika trevlig. Vid det laget försökte Kristina få med mig hem men neeej jag skulle stanna, natten var ung (2.30). Den slemmige Johan tittade förbi och livet var allmänt trevligt om än som i en dimma. Bablade med Michael tills ljuset tändes och man liksom var tvungen att gå. Vid det laget var Anne ganska för mycket full. Lyckades vingal iväg till en taxi och bröla ur mig att jag ville till Tuve. Däckade på Helenes soffa och sov tills kl 11.
Har inte haft en så vidrig bakfylla sedan jag var 16 år. Fattar inte varför jag blev så in i helvete packad? Tänkte tanken att jag aldrig mer ska dricka.. ; ) Iaf aldrig mer så mkt!
Midsommardagen tillbringades på soffan.
I dag har jag och Helene varit på Kallebäck, tränat, spårat, gått promenad och tjötat med gubbsen.
Kalle har inte gått så bra på länge, gjorde en perfekt fjärr, spårade som en liten röd/svart gud och var allmänt trevlig!

Måste bara kommentera Helenes bild på Kalle i sin blogg! Va fan!!!
Har lagt Ölandsresan på mitt andra USB därför kommer ingen rapport därifrån än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback