Snart

Snart kommer uppdatering om Öland...
Har idag åkt buss med hundarna. Lämnade in bilen på verkstan och trodde det skulle ta lång tid. Tog mina två söta hundar och satte mig på bussen från Sisjön till Svingeln för att komma hem till mamma. Hos mamma finns alltid mat så varför inte passa på.
Bussfärden var lång och mycket svettig, fick hålla runt Willes näbb så att han inte skulle bita folk. Kalle envisades med att sitta i mitt knä = varmt.
Efter 40 min är vi nästan framme och då ringer verkstan och säger att bilen är klar.. Bara att hoppa av och ta bussen tillbaka...
W och K trodde att jag blivit galen.

I måndags var vi på Kallebäck och snackade med gubbsen, trevligt! Helene påstod att jag alltid har haft gubbtycke och det kan stämma. Gubbsen på Kallebäck tycker att jag är så söt och trevlig ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback