Elak

Måste bara reflektera över den elaka webmastern... Alternativet för mig vore ju att jag fixar en egen hemmis med bara elaka saker om Helene men det faller direkt på att jag inte kan ett skit om datorer. Förutom alla skumma program med läkemedelskinetik som vi pysslar med i skolan.
Var igår en sväng på Kallebäck med Lisa,la ett kort litet spår förutom att vi kämpade med fria följet.
Mitt i spåret flög det upp två änder en meter framför Kalle och han bara hajjade till och fortsatte sedan att spåra. Mycket bra!

Gårddagens roligaste var att Helene trillade av hästen... Eller roligast var egentligen anledningen till att hästen blev rädd... För att hon fes.. ; ) Snacka om att fisa högt hahahaha.

I helgen ska vi träna lydnad hos Katia och spåra med spöket. Ska nog även gå ut en sväng med Jens, dock ska jag försöka hålla alkoholintaget på en mer rimlig nivå än förra helgen...Mycket dumt gör man som bekant när man är på lyset...

Kommentarer
Postat av: Webmaster

Vadå elak webmaster??? Var glad att du får vara med!

2006-05-20 @ 15:52:39
Postat av: Marie

Precis Helene! Hon ska bara vara tacksam för att du låtit henne va med ;-)

Postat av: Nettan

ha ha ha ha ha ha......hur j-la högt fjärtade du igentligen Helene?=)=)=) (Har så livlig fantasi att jag kan se det ALLTFÖR tydligt=))

2006-05-21 @ 13:00:25
URL: http://hem.passagen.se/lilla.ekliden
Postat av: Yvonne & Totti

Ville bara säga att det var synd att inte Kalle skrämde bort de där gräsänderna. De förstörde nämligen Tottis träning, för Totti kunde inte motstå att jaga dom. :)

2006-05-24 @ 20:57:06
URL: http://www.tottigalotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback