Jädrans

Hade nu skrivit en lång blogg och så bara försvann den...
Läget är iaf att jag har svinmycket att göra i skolan och inte hinner med något annat.
Wille stinker dy efter att ha badat i Holmdammen i stallet. Kalle tänker över sina synder (?) efter att ha bitit mig i fingret så att blodet sprutade.
Själv ska jag strax lämna hundarna hos Helene och bege mig hem till Christina för att dricka massa sprit och sedan gå på en antagligen supertråkig klassfest.
Har kommit igång med träningen eftersom Katia var helt förskräckt över hur dåligt Kalles fria följ var i lördags.
Nu när Brolle har klarat tvåan måste vi ju se till att greja trean och högre innan dem. Kalles framåtsändande börjar arta sig så om vi bara får tummen ur att tävla lägre så... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback