Kul fest

Hade faktiskt kul igår även om jag lyckades förolämpa en doktorand genom att säga att han såg ut som den lille äcklige i Synsam reklamen.
Slog sönder ett vinglas fullt med vin och hällde samtidigt ut en kanna kaffe över bordet... Min bordskavaljer pratade inte med mig efter det....
Temat för kvällen var anekdoter från förr, av någon konstig anledning blev jag förnedrad mest??? Va??? Men som jag sa till värden så får man ju ta lite förendring när man är stor i käften. Bland annat så kom mina kursare ihåg när jag påstod att jag hellre skulle rädda mina hundar ur ett brinannde hus än ett främmande barn.
Tja...
Trots en trevlig baksmälla så är jag nu i skolan men ska strax hem och gå ut och träna med hundarna, hoppas att Lisa ska med!

Kommentarer
Postat av: Tvättslaven

Ska inte du plugga i skolan i stället för att sitta och blogga???

2006-05-05 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback