Lördag

Idag var det dags för Katia igen! Kalles fria följ var mycket bättre än förra veckan. Jag frågade om det kunde bero på att jag tränat? Vet inte men ibland verkar det som om man måste det? ; )
Vi gjorde även vittringen och tja...Kalle har iaf inte på näsan och def inte pejl på hur momentet ska utöras. Han nosar lite planlöst på pinnarna och tar sedan vilken som helst. Vi fick iaf bra tips som vi ska hårdträna.
Efter Katia åkte jag och Helene till Lerum BK för att titta på när Karin körde högre skydd. Lydnaden gick ganska bra men skyddet sket sig tyvärr. Stefan och Akita gjorde ett snyggt arbete som vanlig!
På hemvägen käkade jag, Helene, Lisa och Christer pizza på en uteservering i Jonsered. Med detta vill jag ha sagt att det var underbart soligt väder!!!
Ska nu käka godis hemma hos Helene...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback