Stormvallen

Stormvallen lägret var mycket trevligt!
Inte bara för att det är otroligt vackert där eller för att de har värsta bauta ridhuset utan även för att The Kösters är så otroligt gästfria!

Torsdagen ägnades åt sök, till och med jag och Kalle var med... Dagens stjärna var Figo som sökte som en fullfjädrad elit hund!!!!
På kvällen körde vi lydnad i ridhuset. Natten ägnades åt prat och vin! Natten ägnades oxå åt att frysa!!! Min luftmadrass läckte nämligen ut all luft... Inte så kul att ligga på det hårda kalla golvet.
På fredagen la jag och Mia ett parallellspår med korsningar åt Kalle och Telma. Kalle fick verkligen klura men löste alla svårigheter till slut!
Denna kväll ägnades åt TP och mer vin...
På lördagen var vi ganska möra så vi körde "miljöträningsök" i stallet. Mörka rum, läskiga trappor och annat bröte. Kalle var duktig med viss hjälp från mig. Han går att övertala att göra det mesta men kan behöva lite stöd.
Det absolut roligaste på hela lägret var att få träffa Jörgen och Karin igen!!! Kan för övrigt verkligen rekomendera Stormvallen som lägergård.

På lördagens kväll var det bara att hoppa in i duschen och ge sig ut på krogen! Var först med Kristina och Kristel på Rockbaren och sedan med Michael på Dubliners. Ramlade hem vid kl 5. Hade superkul! På söndagen släpade jag mina motvilliga hundar hem till Johan, käkade lite frukost och kikade på TV.
Söndag kväll intog jag och Kalle ryggläge i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback