GLAD!!!

I dag har varit en sån dag när allt bara flyter. Fick mycket gjort på jobbet, bland annat godkänt på en del av det jag skrivit!!! Känns strålande bra att ha kommit igång med skrivandet!
Har dessutom haft roligt på jobbet och skrattat mycket.  så här glad blir man då;



Alla ni som letar efter en trevlig singekille runt 30 år, jag har hittat honom, han är dessutom smart och just nu  miljonär...Fast inte så länge, det beror på att han just sålt sin lägenhet... Men slå en pling så förmedlar jag gärna kontakt ; )

Har just varit ute på snabba 6,5 km, behöver verkligen röra på dököttet efter helgens utsvävningar i form av hamburgare och godis. ... Nu kom Helene hem, dags för te!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt med en bra dag!!! Skönt att skrivandet har tagit fart, snart sitter du där med färdig uppsats och har bara praktiken kvar. Idag har jag börjat min praktik, vilket har resulterat i ett perfekt träningspass med B nu på kvällen, slutsatsen är att jag måste få träffa folk för att fungera normalt = inte blir arg och irriterad.

2006-11-14 @ 20:31:58
Postat av: Anne

Har du redan börjat Lisa!!!Måste genast ringa dig i kväll och höra hur det är!

2006-11-15 @ 08:12:57
Postat av: Gitte

Kom igen när du får högt blodtryck Anne.....gissa om jag rusar runt byn....fortare än blodet...
Här blir inga stillsamma promenader, det är power walk som gäller....(springa?...det kommer inte att hända....). Blissa är rätt sur över att det gäller att hinna kissa på komando numer....

2006-11-17 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback