Iron Maiden

Iron Maiden var helt sanslöst bra!!! Go stämning tack vare att det var inne i Scandinavium, blir lite mer "intimt " än på Ullevi, så intimt det nu kan bli med 11000 pers ; )
Vi började uppladdningen på Diamonds and Dogs, tre för en i baren och två för en med maten. Lagom att käka middag + dricka 3 öl för 100 kr.
Vi = Jukka, Christina, Andreas och jag. Vi fyra börjar bli bra på detta med att gå på konsert. Trivs så himla bra i erat sällskap!
Enda negativa var att pucko vakten på DD hängde mitt pisseblöta paraply på insidan av jacka. Hallå!!! Pucko!!!!
Men på det hela var det en helt fantastiskt trevlig kväll!
Hade sms krig med Jens under hela kvällen, han är i Stockholm på kurs. Fast det kan han gott ha för han gillar inte ens Iron... det måste vara något allvarligt fel på den killen.

Dags att göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Din förebild

Hoppas du tittar på Hammerfall i Scandinavium också??
Det ska vi göra, är det tänkt.


/Yvonne

Postat av: Anne

Nej, det gör jag nog inte. Hammerfall har bra låtar men är lite för "mjuka" för mig.

2006-11-22 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback