Söndag

Söndagen inleddes med en trevlig promenad vid Säve flygfält. Alla planen lyfte och landade som de skulle så jag antar att Lollo skötte sitt jobb! Inga tervurener på banan heller även om Kalle tittade längtansfullt några gånger. Dock hade jag inte mina vattentäta skor utan gick i gympadojor. Inte alls speciellt trevligt att gå omkring i pisseblöta skor.
Efter denna sköna vandring gav vi oss av till Orust för att fira syster Annette och systerdotter Linda. Linda och Stefan visade oss deras nya hus, eller rättare sagt deras blivande hus. Kommer att bli supersnyggt!!!
Vi åt god tacopaj hemma hos Stefans farsa och en sagolikt god chokladpaj med konjaksgrädde...

Varför bygger ingen ett hus åt mig? Ska man vara tvungen att ragga upp en Orustbonne??? Har iaf fixat att Helene kan få bli au pair hos dem så hon har någonstans att bo på äldre dar  ; )

Sitter nu i mer eller mindre dvala på jobbet, väntar på i kväll när vi ska gå på:

IRON MAIDEN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Din förebild

Maiden är säker bra, men jag håller på Hammerfall!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback