Tangakallingar?

Snart kommer bilder från festen men först en rapport om helgen.
Till Lollos förtret kan jag meddela att Klasse numera heter Paddeln alternativt Toffeln. Detta för att den stackars hunden har väldigt förstora tassar. Han går som en fåne, slänger fram tassarna så att det låter klafs-klomp-klafs-klomp. Skrattar mig tårögd åt synen när Paddeln springer på planskyddet på SM om några år. Ingen kommer att minnas något annat än schäfern med de väldiga tassarna.

The party... Lördagen inleddes med en väldans massa bilåkning. Från Härryda till min lägenhet-till Helenes-till Nils i Långedrag-tillbaka till mig för att hämta glömda grejjer-tillbaka till Helene för att hämta glömda grejjer-till Hammarkullen för att lämna Ludd-till Älvängen för att hämta Ann-till Stormvallen-till Alingsås för att handla-tillbaka till Stormvallen.

Själva festen var kalajs! Men utan bilder blir det ju inte så kul ; ) Alla var väldigt "fint" utklädda, kul. Många däckade vilket måste vara ett bevis för att festen fick bra betyg. hehehheh

Och nu till frågan som har delat Sverige i två delar, de som trodde att han skulle våga och de som trodde han skulle backa ur i sista stund:
När alla barnen hade gått och lagt sig kom han in, helt spiknykter, i sina glittriga tanga.
Jag försökte smita undan och tryckte mig diskret mot en vägg för att i möjligaste mån smälta in i inredningen men det var kört. Tangamannen såg mig och tvingade ut mig i dansens virvlar.

Själv lyckades jag skrämma skiten ur Pekka Stenaris son Oskar. Trots att jag var en av de som såg normalast ut vägrade Oskar att så mycket som titta åt mitt håll. Smart grabb, håll dig undan från jävulska tjejjer!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har helt rätt Anne. Utan bilder från festen blir det inte så kul. Vilken tur då att jag har många...

2006-11-05 @ 19:46:18
Postat av: Anne

Skicka de då Karin!!!

2006-11-06 @ 08:29:21
Postat av: Gitte

F-n också....jag som trodde att kameran gick sönder....
Men Anne....har du frågat oss andra om du såg mest normal ut??? svar NEJ....
Men Dom glittriga Tanga kalsongerna och tillhörande dans var VÄLDIGT uppskattat,,,din min var oslagbar!!!!!! ;-)

2006-11-06 @ 09:00:11
Postat av: Gitte igen!!!

Nuuuu har jag sett bilderna från festen på Stormvallens hemsida.
Dom var jäääätte fina :-)

2006-11-06 @ 09:10:22
Postat av: Karin

Men det finaste kortet är inte ute än. Det på tanga kalsongerna. :-) Tyvärr bara bakifrån...
Men jag har helt för mig att Dr Death tog ett fint kort framifrån. Kan man hoppas att det kommer via mail inom en snar framtid?

2006-11-06 @ 10:42:39
Postat av: lollo

Ser fram emot bilderna ;-) Paddeln låter bättre än Classe för Classe är för mej en hemsk figur som spelade ole-dolyckan på barn TV för några år sen då jag var liten! Och han ger mej samma känsla i magen som en bild på A i glittriga tanga-klassingar.

2006-11-06 @ 11:40:18
Postat av: Gitte

Men....Lollo...de glittriga tangakalsongerna hade en helt annan sändingstid---- jag lovar!!!!

2006-11-06 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback