Utmaning

Hmmm jag vet inte om det är jag som är utmanad? Tror det? Utmanad av Sanna som senast jag såg henne hade rosa-rött hår med små passande djävulshorn.

4 jobb jag haft:
Barnskötare på dagis
Tidningsbud
Allt i allo på 4-H gård
Städerska på mentalsjukhus

4 filmer jag kan se om och om igen:
Pinsamt:
Filmer av typen "ingen tankekraft behövs" typ Fyra bröllop...
Dagboken (pinsamt igen, lipar varje gång)
Braveheart (lipar)
?

4 städer jag bott i:
4 städer? Jag som har ångest när jag flyttar mellan stadsdelarna!!!
Tjörn
Olskroken
Bergsjön
Tuve

4 TV-serier jag brukar titta på:
Desperata Husfruar
Cityakuten (dödsstraff att ringa då)
Gilmore Girls
Bonde söker fru (Vadå??? Erkänn att du själv tittar på sån skit.)

4 platser/länder jag vill besöka (igen):

Men hallå!!! Jag har studerat de senaste 8 åren, hur skulle jag ha haft råd att åka någonstans? Ska börja åka nu ju!!!
Till Skottland vill jag igen. Vill gärna till Italien, Australien och överallt där jag inte varit.

4 websajter jag besöker dagligen:
raskva.se och alla länkar + kollar upp icke namngivna ovänner eller folk som jag stör mig på i allmänhet ; )

4 favoriträtter:
Lasagne
Skaldjur
Mammas kalkon
Raggmunk med fläsk (dryper av fett)

4 ställen där jag känner mig bekväm:
Hemma hos Helene
Hemmets lugna vrå
Brukshundklubben
Har en märklig förmåga att känna mig hemma nästan överallt.

4 jag utmanar:
Tja? Helene kanske? Har just fått detta mailet så mina andra vänner har redan svarat. ; )
Men Nettan kan ju känna sig utmanad!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Känner mig utmanad........... Återkommer........

2006-11-05 @ 20:53:42
Postat av: Josefine

Hejsan Hoppsan!Se där ja hittade man hit också...så trevligt!Fin sida ni har! Mvh Josefine, Vesslan och Elis.

Postat av: Sanna

Klart det var dig jag menade;-) Det här var förresten lite stressande läsning >>4 websajter jag besöker dagligen: raskva.se och alla länkar + kollar upp icke namngivna ovänner eller folk som jag stör mig på i allmänhet>> ända tills jag hittade vår hemsida under era länkar och förstod att jag räknades till "länkar" och inte till "icke namngivna ovänner":-D

2006-11-07 @ 17:14:33
URL: http://web.telia.com/~u30107913/index.htm
Postat av: Helene

Observera att "städerska på mentalsjukhus" INTE betyder att Anne städar hemma hos mig ;-)...

2006-11-12 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback