Borde förbjudas

9 saker som borde förbjudas:
1. Tetris, finns på "aktiv hund" och är bra mycket roligare att spela än att skriva på ex-jobbet.
2. Söta valpar, startar omedbart tankar som att med nästa hund DÅ ska jag... (bli så jädra redig)
3. Godis, förutom det uppenbara att man blir fet osv så är det ofta en ursäkt för att gå till affären, lägga sig på soffan osv.
4. Karlar, kräver egentligen inga förklaringar.
5. TV, man fastnar ofelbart framför den speciellt om det inte är ngt speciellt att titta på.
6. Bloggandet, har fört med sig att man känner panikångesten komma krypande om man inte tittat vad ens vänner och speciellt ovänner har haft för sig.
7. Mobilen, om ingen har ringt/messat på en hel dag har man svart på vitt att man inte är så poppis bland sina vänner (?) som man trodde.
8. Smuts, finns mycket hemma hos mig, lägger sig överallt och vägrar försvinna.
9. Präktiga människor som har pli på sina hundar och lyckas med en tyst viskning att få hunden att t o m köra hem bilen när de är på lyset.

Det finns givetvis mycket mer som i min ideala värld hade varit straffbart.

(Och så borde det ju vara förbjudet att upprepa ordet speciellt tusen gånger i samma blogg.)

Kommentarer
Postat av: Gitte

Det var speciellt mycket bra komentarer och insikter i din blogg ikväll...vad kan det bero på?? ;-)

2006-10-16 @ 21:54:49
Postat av: Din förebild

VADÅ....... ovänner..... Var har du hittat sådana. Finns dom på blocket? Annars finns det väl en poäng i dina kåserier. Har inte hittat till tetris på Aktiv hund ännu.... men snart, nu när jag vet var.

Postat av: En av dina icke-vänner?

10. Samtal som innehåller hon bá och han bá och dom bá men då sa ja bá att... Men visst, då måste du ju knipa käft hela tiden och vad skulle hända då???

2006-10-17 @ 00:16:25
Postat av: Anne ba

Å du ska ba knipa käft då va. Å jag ba ger dig svar på tal i kväll då ba.

2006-10-17 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback