Nordens Ark och Havets Hus

I dag var jag och A på Nordens Ark, jättekul! Massor av fina djur att titta på och en superanläggning med fina gångstigar.
Vi studerade vargarna när de fick mat, kul att se de i närbild! A blev bästa polare med ett lodjur och påstod att han kunde tämja vilka vilddjur som helst? Jag höll bara med, man måste hålla med dem ibland, då blir de lättare att handskas med. Klia dem på ryggen, låt de äta när de är hungriga och vifta med ögonfransarna = tama.

Efter detta var vi på Havets Hus i Lysekil, även detta ställe var jättefint och absolut värt ett besök. Mycket roligt fanns att titta på och känna på, bla så fiskade A upp en spindelkrabba ur ett akvarium och jagade mig med den. Helene sitter här och förfasar sig över våra tilltag.
Men varför skulle man sluta att fåna sig bara för att man är vuxen?

Fasar över morgondagen när NÅGON påstår att jag ska åka karusell på Liseberg. Trodde att jag skulle klara mig eftersom Liseberg stänger efter denna helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lång tid för att skriva så lite text...? Trodde du hade författat en hel roman jue.

2006-10-08 @ 00:09:07
Postat av: Mia

Vi behövde dig i dag på Kallebäck. Du får se till att den där mannen blir medlem i afbv. :P

2006-10-08 @ 02:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback