Shake that ass for me

Det finns vissa saker i livet som man önskar man var utan, helt enkelt att det aldrig skett. Jag tror att jag har upplevt det som för de flesta kvinnor måste vara bland det värsta man kan uppleva.
Låt mig ta det från början:
Jag och mina grabbar gav oss iväg för att hälsa på grabbarna i Härryda. (Bara detta är lite av ett trauma, ensam tjej bland fem killar)
Ligger och har det allmänt mysigt framför TVn när A går in på toaletten. Han stannar där ganska länge, vilket iof oxå är ett vanligt fenomen hos de där männen.
Sedan, herregud, ut kommer A ut, endast iförd ett par tangakalsonger, tvingar mig att se på när han "shake that ass for me".
Medans jag funderar på snabbaste vägen ut så frågar jag varför, varför han har tangakallingar hemma?
(Kan lugna alla med att det var därför det tog så lång tid på dass, han klippte till ett par så de var inte inköpta.)

Finns det ngt mer jävulskt än en man i tanga? Synen har för evigt etsat sig fast på min näthinna.
Jag som brukar anse att jag tillhör bland de knäppaste, jag har mött min överman.

Kommentarer
Postat av: Din förebild

Milda tid, händer det sådant i Härryda? Tur att vi ska flytta nu då......Om någon vill köpa vårt hus förstås.

Postat av: Anonym

Du glömmer mannen på cykeln på väg till Öland...han måste väl ändå varit värre??

2006-10-18 @ 17:25:02
Postat av: Gitte

Hmmmmm... Maka söker kaka ... är det inte så det heter ;-) ?

2006-10-18 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback