Stackars Helene

Ha det så kul med monster Anders var det sista Helene sa till mig när jag lämnade henne i lördags.
Anledningen till varför A är ett monster?
A och jag var snälla nog att följa med H till stallet i lördags. I stallet finns en brandsläckare.
Om man sprutar med brandsläckaren kommer det väldigt mycket vit rök.
Om man hittar på sånt så skäms H väldigt mycket.

I går kväll var iaf Klasse på sitt värsta humör. Jag och Krasse försökte freda oss genom att stänga in oss bakom ett kompostgaller. Då tar monstervalpen racerfart och kastar sig på kompostgallret så det flyger upp, sedan kastar sig monstervalpen efter oss. Jag och K försökte då med taktiken att sätta oss mitt i sängen så att den inte skulle nå oss, HA HA schäfrar kan få lika långa näbbar som tervar om de bara försöker tillräckligt mycket.
Kalle stog större delen av kvällen tryckt mot A's ytterdörr eftersom Klasse stirrar på honom med hungrig blick genom nämda kompostgaller. Stackars Kalle.

I dag har jag och A varit i Allum och shoppat loss. Mycket trevligt ställe. Massor av affärer, massor av snygga kläder och skor.
Massor av pengar senare sitter jag nu hundvakt medan H får vara själv i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback