Fredag

I dag fick jag sköta mig helt själv på jobbet vilket var trevligt. Valde ut och flyttade över embryon till odlingsskålar. Där ska de nu under helgen förhoppningsvis växa till sig och dela sig till blastocyster.

Har prexis kommit in från hundpromenaden, vi intervalltränade i ca 6 km. Kalle gillar att springa i intervall men Wille verkar mest tycka att det är jävligt jobbigt. Naturligtvis så mötte jag "snygge grannen" när jag kom hem svettig och högröd i fejset.
Och nu när jag skulle installera min skrivare så upptäcker jag att fadern antagligen har glömt köpa med ett USB uttag, alternativt så fattar jag inte vad det är.
I bruksanvisningen stog det så käckt att man skulle böra med att plocka ihop alla delar.
QUE?
Om man inte fattar vad alla delar är till då? Men skrivaren har brummat förnöjt så den funkar nog?
Resten av denna fredag ska gå åt till att sköta diverse hushållssysslor och titta på TV, måste oxå gå 3000 steg till för att fylla mitt dagliga beting av antal steg.

Sedan ska vi sova gott!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du dum eller? Var saknas USB-uttaget? Grannen D tyckte säkert att du såg svettig och sexig ut. Han gillar väl vältränade kvinns?

2006-09-08 @ 20:01:13
Postat av: Anonym

Förresten, med "D" menade jag din närmsta granne, inte snopp-grannen ;-).

2006-09-08 @ 20:02:46
Postat av: Marie

Snopp-grannen?=) Utan tvekan så att man går miste om mycket när man bor långt ut på vischan...;-)

2006-09-08 @ 20:49:59
Postat av: Anonym

Det är inte så roligt som det låter men han heter DICK!! Vilket öde...

2006-09-08 @ 21:08:53
Postat av: Nettan

Men Anne??? Det låter som du.....eh.....motionerar????? Mår du inte väl???

2006-09-08 @ 21:35:11
Postat av: GItte

Just det Nettan!!!!!!!!!Hon är inte riktigt FRISK
;-) Jag tror att det har varit för lite cider och sprit på lägret...verkar vara abstinens av något slag eller vad tror du som är innom vård branchen??? ;-)

2006-09-08 @ 22:38:46
Postat av: Anne

Det var ett jäkla kackel på min blogg!!! Jag motionerar av en anledning; När jag var sjuk var det NÅGON som frågade om jag bara låg och flötade till mig i sängen? Detta horribla uttalande tog fart och nästa gång nämda person ser mig näck ska det vara en vältrimmad kropp som syns.

2006-09-09 @ 18:42:03
Postat av: Anne

Och USB SLADDEN fattas inte uttaget pucko!!!

2006-09-09 @ 18:42:47
Postat av: Anette

Sen jag hittade denna blogg så har nog mitt liv förlängts med flera år!! (Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet...)

Postat av: Anonym

Citat ur Annes blogg:"Och nu när jag skulle installera min skrivare så upptäcker jag att fadern antagligen har glömt köpa med ett USB uttag, alternativt så fattar jag inte vad det är."
Slut citat.
Det var du själv som började gagga om uttag. Hur ska vi kunna veta att du med "uttag" menade "sladd"?

2006-09-09 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback