Inget

Alltså blajja vad tråkigt det är att vara själv. Fattar nu hur tomt mitt liv hade varit utan Helene. Vi ses ju varje dag och pratar i telefon nästan hela tiden när vi inte ses.
Nu är det 12 timmar sedan hon åkte och jag håller på att krevera.
Var just på en förelsäning om att skriva ex-jobbs rapport.
Min stackars mor och far fick passa Raskva under tiden. När jag ringde hem till dem för att tala om att jag var klar hördes bara en massa skällande och far som stog och skrek. Detta trots att de hade proppat i Raskva både grisöron och pannkakor.

Förut när jag var ute med alla fyra hundarna fick Kalle jagat upp en hare. Bara genom min snabba reaktionsförmåga lyckades jag rädda situationen. Dvs genom att slänga mig platt på marken och hoppas att 59 kg matte som skrek NEJ skulle få hundarn att inte slita sig lösa.
Tuve består ännu så det lyckades.

Har nu ringt ungefär alla jag känner i ett desperat försök att fördriva tiden. Shit tre dagar kvar tills de kommer hem. Vad ska jag göra hela helgen? Kommer att vara tvungen att våldgästa folk och tvinga dem att höra på mitt skitsnack. Det är ju en annan sak för Helene som ju är van och kan stänga öronen när jag tjatar för mycket.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Anne mina öron tål en hel del, så välkommen att våldgästa på bara :-)

2006-09-29 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback