Kallebäck och Gitte

I dag är det torsdag och fri träning på Kallebäck. Det var kul att komma dit igen, var ett tag sedan sist.
Gitte kom ner från Tjörn och hon och Blissa fick många gillande ögonkast ; )
Mesta delen av tiden satt vi som brukligt och fikade, Gitte verkade trivas med det ; ) ; ) ; )
Kalle var understimulerad och följdakligen ganska vild på plan, vi körde mest fritt följ och skottträning.
Skotten gick bra, håller tummarna till den 23/9!!! Ska bli superkul att gå på Katia kurs på lördag och känner mig tom sugen på att träna bruks på söndag!

Planeringen för det lilla kalaset nästa helg är i full gång, har lovat Helene att det inte är födelsekalas för henne men alla andra verkar tro det? Undrar varför?
Ska iaf bli kul men det innebär samtidigt att jag måste storstäda : (
Men det är bra att få en anledning att röja i skiten ibland...

Kommentarer
Postat av: Gitte

Men hallååååå vad såg du som inte jag såg????
Det var förvisso trevligt med fikat....
Budföring med skott var ju helt perfekt att få träna lite extra på. Tyvärr så hann jag inte fram till platsläggning med skott (pga tonårs diskussioner innan vi kom iväg hemmifrån) :-(
Jag kommer helt klart att hänga på fler torsdagar...säg bara till.
Det ska bli jättekul att få gå på kalas, men Anne inte ska du städa innan vi kommer....det gör du efteråt ;-)

2006-09-07 @ 22:44:21
Postat av: Anne

Gitte, jag kommer att försöka åka upp varje torsdag så det är bara att hänga på!!!! Eller du kanske hellre köper en husvagn?

2006-09-08 @ 13:10:54
Postat av: Gitte

Husvagn???? Vi skulle ju träna hund!!! :-)

2006-09-08 @ 16:46:33
Postat av: Anne

Husvagnen har man efter träning när det är dags för spriten och hånglet ; )

2006-09-08 @ 19:19:36
Postat av: Gitte

aahhhhaaaa!!!!!!!!

2006-09-08 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback