Lördag

Bara för att retas ska nu all motion nu skrivas om! Simningen i morse blev inte av för jag insåg att det var för optimistiskt att hinna.
Började med en snabb promenad runt Kviberg (6000 steg). Sedan var det kurs för Katia, Kalle gjorde fritt följ som gick bra förutom sneda sättande och metallapport som vi får börja om med.
En på kursen bjöd på bulle som jag mycket riktigt INTE åt.
Efter detta var det dags för Carina Romlands nostalgi "kurs". Carina ska flytta och håller nu lite kurs/träning för såna hon inte lyckats bli av med genom åren ; )
Nu städar jag sovrummet där Gitte ska sova på lördag, senare på kvällen när Helene kommer hem ska vi springa ca 6000 steg för att inte komma för långt efter i dagens kvot.

I går när jag skulle göra mina dagliga 100 sit-ups sträckte jag magmuskeln. (Jag har iaf en muskel i magen) Kunde därför inte se på TV ordentligt utan var tvungen att ligga som en säl på magen. Farligt med motion? Jajjamän.

Kommentarer
Postat av: Gitte

Hur många steg är endags kvoten????
Bara tänkte....så jag håller mig på lagom avstånd från vad som räknas till "motion i lagom dos" ;-)

2006-09-09 @ 19:10:23
Postat av: Nettan

Men jösses Anne...... Tror det är läge att bjuda hit dig på god mat och dryck samt latande framför tv:n med en STOOOOOR godis-skål=D!

2006-09-10 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback