Orättvist

Helene är i Rom! Jag sitter här med fyra vilda hundar.
I går var jag hos tandläkaren. Mycket trevligt. Helene hade talat om att han var skitsnygg och det visade sig stämma. Tyvärr hade jag inte ett enda litet hål. Försökte få Alexander att förstå att vi åtminstonde ska träffas en gång om året men han vägrade att kalla mig oftare än vartannat år. Skit. ; )

Har i dag släpat med mig alla hundar till Lillhagen för lite ruta träning. Har nu lagt om helt och ska klicka in rutan. Hunden måste vara efterbliven för han verkar ju aldrig bli helt säker på vart i rutan han ska. Trots att jag visat honom efter konstens alla regler. Får se om klicker kan få ett ljus att gå upp?

Körde oxå kryp och där verkade klickern vara bra. Efter att ha sett Ilas super duper inkallning på KM så bestämde jag mig för att härma Sanna och köra med externbelöning. (Som Stefan visade mig för flera månader sedan men jag är trög.)

Ska nu fortsätta sitta här och tycka synd om mig själv. Vill oxå vara i Rom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Extern belöning? berätta mer...allt som gör att hunden kommer på inkallning läses mkt noggrant... :P

2006-09-28 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback