Sök och ångest

I dag var vi på Tjörn för att titta på Ann och Figo som debuterade i appellsök! Tyvärr blev det inget uppflytt men vad kan man begära när domarna står och petar i skitsaker som inte ens ingår i momenten. Bara att ta nya tag och köra igen!
Sitter just nu och väljer orter till min praktik och har ångestattacken nära. Vem fan vill bo i Sjöbo i sex månader?
Har nu valt 76 apotek, tänker inte ens lägga till Luleå och Boden till listan. Ska lägga alla Stockholmsställen sist. Kommer jag till Norrland så skiter jag i examen, kommer aldrig att palla sex månader sålångt ifrån alla vänner och mina hundar.
Bara att hoppas att jag får välja bland de första så att jag iaf kan veckopendla.
Skit. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback