Stackars mig

Det är syndast om mig i världen. I går var en sån där riktig jävulsdag när huvudet bankar, halsen värker och man är kvinnan från helvetet pga pms.
I dag hade jag inget att göra på jobbet så jag stannade hemma och kurerade mig. Det är bara det att det är så förbaskat tråkigt att vara hemma. Trots att jag var en sväng på jobbet, köpte hundmat, handlade mat och lagade mat så är jag helt uttråkad. Och klockan är bara 13...
Önskar man var barn igen och kunde lägga sig under täcket och få glass serverad i sängen. Men nej, inte ens Helene är här och tar hand om mig.
Måste vara en av singellivets mest negativa sidor ; )
Ensam och frusen under täcket...Ligger och hostar lite så där lagom så att åtminstonde grannarna ska höra att jag är sjuk.

Ska bli roligt imorgon när Gitte kommer till GBG och häslar på!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gitte

Ska Jag komma ner imorgon??? det hade jag glömt!!!!!!!
Jag ska genast försöka täcka upp så att jag kan smyga iväg....vilken tid sa vi??

//Gitte

2006-09-06 @ 21:48:27
Postat av: Helene

Gitte, nu har Anne redan sagt till "alla" att du kommer hit i morgon så det är nog bäst att du pallrar dig hit ;-).

2006-09-07 @ 00:05:49
Postat av: Gitte

mmmm.....
Jag kommer men vilken tid sa vi??och var ska vi träffas???

Helene du som haar koll....hjälp!!!!!!

2006-09-07 @ 08:16:55
Postat av: Anne

Gitte!!!!
Kl 18-18.30 vid Kallebäck Jag kommer så fort jag kan!!

2006-09-07 @ 09:18:50
Postat av: Helene

Förresten, pms!? Tycker att det låter mer som baksmälla: Huvudet bankar = japp, vanligt tecken. Halsen värker = japp, så blir det när man skrålar för mycket. Kvinnan från helvetet = no comments...

2006-09-07 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback