Träningsvärk

Sån jävla träningsvärk idag. Ser inte direkt fram emot att gå en mil ikväll.
Men tänk vad pigg och frisk jag ska vara imorgon, yeah right. Kommer antagligen inte att kunna röra mig.
Är hungrig som en gnu hela tiden. Morötterna på frukostrasten ligger och skramlar i magen men ger inte direkt ngn mättnadskänsla. Tänker på att vågen visade 1 1/2 kg ner i morse. (58,3 kg)


Mohahhahah. Det dåliga samvetet gnager!!!! Men allvarligt så är det definitivt stopp vid 56 kg. Troligtvis kommer jag ändå att stoppa snart, brukar göra det runt 58 kg. Kommer mao aldrig att bli den där lilla nätta tjejen som jag velat vara hela livet.
Helene påstår att det är för att jag är skogshuggartypen och att det inte skulle spela ngn roll om jag så vägde 40 kg.

En gång skogshuggare alltid skogshuggare!!!

Längtar till lunch... 30 min kvar till stor portion kålpudding och fyra potatisar. Om jag inte dött innan dess.

Kommentarer
Postat av: Helene

Men din anorektiska gris! Storhövvade personer blir inte "petit" eller ska du deffa bort hela hjärnan? (Skallen kanske krymper då?) Du kommer aldrig att bli någon fish-eye så lägg av och inse att du är alldeles utmärkt som du är!!!

2006-09-11 @ 14:53:57
Postat av: Mia

Suck, du är ju hur smal och fin som helst.

2006-09-11 @ 15:39:08
Postat av: Nettan

Fan kvinna, du väger mindre än mig!!! Till mig säger folk att jag är så jävla mager.... och du är för....tjock?????

Jösses=D!

2006-09-11 @ 16:15:22
Postat av: Nettan

Jag vill också ha kålpudding=)=)!!!

2006-09-11 @ 16:15:44
Postat av: Helene

Nettan, kålpuddingen luktar BAMBA, äärk! (För de som inte är uppvuxna i Göteborgstrakten så är Bamba skolbespisningen eller vad det nu kan tänkas heta.)

2006-09-11 @ 17:53:24
Postat av: Yvonne

Jag skulle nog behöva lite bambamat ett tag. Det hade säkert gjort susen på min vikt. Då kanske det tom hade funnits utrymme för en eller två påsar Ostbågar :)

Postat av: Nettan

Helene, kålpudding luktar ALLTID apa. Men smakar åååååhhhh så ljuvligt=)=D!

2006-09-12 @ 07:45:24
Postat av: Nettan

Allt detta bloggande har gjort att nu, just NU står det en "bamba"(?) doftande pudding i min ugn..... Jag, desperata hemmafruar(om en stund) och en STOR kålpudding! Kan livet bli bättre?=)

2006-09-12 @ 20:48:15
Postat av: Helene

Japp, livet är definitivt bättre UTAN kålpudding men MED en Mule i sängen (och desperata hemmafruar, naturligtvis!).

2006-09-12 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback