Vakna av spyor

Att vakna av att ens hund spyr en meter ifrån sängen är inte roligt. Speciellt när man själv känner sig lite upp och ner i kistan. Att sedan hunden börjar äta upp sin spya är inte ok.
Hur många gånger har jag inte trampat i en spya när jag lätt omtöcknad går upp på morgonen och trevar mig fram i mörkret?
Något jag alltid undrat är varför hundar väljer sina ställen att spy på? När man prexis har tvättat golvet - någon spyr, bakom skrivbordet där det är skitsvårt att komma åt - spy, i sängen - spy, alla ställen väljs ut med omsorg verkar det som.
Varför kan de inte spy mitt på köksgolvet där det är en baggis att torka upp?

I går hade jag kalas för Helene och det var trevligt! Tack alla som kom! Det var en ganska lugn tillställning, mat, vin och mycket trevligt snack.
Gitte måste vara dagens hjältinna som på fredagen var på klassfest, på lördagen hos mig och nu på söndagen tävlar lägreklass spår!

Kommentarer
Postat av: Gitte

Tausen tack för det fantastiskt trevliga klaset..och den lugna tillställningen passade mig som handen i handsken!! :-) Jag bara mååååååste få reseftet ;-) på den goda maten för att inte tala om desserten!!!
Idag så klarade vi inte lägre spåret...MEN jag är super nöjd med min Blissa ialla fall. 10 på spårupptaget, ingen tvekan!!! VI fick Sju pinnar men dock ej slutet....vi hade en egen liten spårrunda då vi jagade upp ett rå¨djur mellan pinne 6 och 7...tiden räckte inte till. Blissa jobbade sig fint tillbaka i spåret men kom ur igen men hon jobbade på bra i 45 min....

Hej å hååååå!!!

2006-09-17 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback