Detta händer bara....

Dags för avdelningen saker som bara händer Anne Runström:

Vissa människor är födda med ngn slags klantighetsgen, jag är en sådan människa.
Frukost på hotellet, jag har bråttom, står och klämmer på en kaviartub, klämmer som tusan för det kommer så jäkla lite kaviar.
Faaaan, av ngn anledning har bottensvetsen gått upp och jag har klämt ut kaviar på hela min tröja. Lägg märket till att jag hade öppnat korken, ändå släpper bottensvetsen, varför just jag???
Mycket lustigt att gå runt hela dagen med en kaviardoftande fleecetröja.

Kommentarer
Postat av: Gitte

Det är nu DIN uppgift börjar....jag behöver ett bollplank!!!!!!!!!!!!!!!! Ring när du kan!!!!!!!!!!!prata.....

2007-04-16 @ 08:48:55
Postat av: Din förebild

Kan man köra omkring med rådjur i bilen, kan man väl ha kaviar på tröjan.....? :D

Ja, du förgyller tillvaron i alla fall!

2007-04-16 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback