Goääääää

I dag var vi och käkade på värsta äckliga stället i Halmstad, något nyöppnat salladställe som skulle vara så jävla nyttigt och bra. Puäää, smakade inte bra och var dyrt.
Tröståt en bauta glass istället. Ja, det gjorde ju allt mycket bättre tills jag kom hem och provade ett par tights och då i dagsljus såg mina FETA lår för första gånge på ett tag. 
Jädrans! Hur kan man svälla upp så på bara några veckor??? 
Blir strikt diet som gäller kan jag ju säga.  Bestämde mig ju för ett tag sedan för att sluta hålla diet och bara äta nyttigt med ätar dag på lördagar. Tjenare vad bra det gick.
 
Ska det vara så här så börjar jag snart snusa igen. Med snus kan man äta snask utan att fläska på sig, utan snus räcker det med att andas in ångorna från lösgodiset för att man ska gå upp 5 kg.
Bättre dö smal än frisk?? Typ dö smal och bli ett vackert lik.
Hmm, tål att tänka på.

Åkte hem tidigt från Laholm för att jobba med datorn hemma istället eftersom jag efter tre månader fortfarande inte fått en inloggningskod så att jag kan använda datorn på jobbet. Min handledare brukar fråga om jag fått en kod och jag svara nej och då säger hon att ja, då måste vi ordna det.
Häromdagen blev jag så trött på att höra vad man borde ordna så att jag bara skrattde rått och sa att vi lika gärna kan skita i det för nu har ju halva tiden gått.

I dag när jag stog och lassade in varor i hyllorna ( ja, jag har gått 5 år på universitetet) så kom en av mina arbetskamrater (fd kamrat?) och slog skallen i hyllan så att blodet pissade från ett jack i pannan. Kände att det var dags att dra från Laholm...

Och det första man ser när man kommer innanför dörren är en bild på Pia Jansson som har en av Sveriges vackraste kroppar. Gå in på
www.piajansson.com  Shit pommes frites. Nu är man inte bara fet utan även otränad.  Spana in tjejens rumpa!!!! Inte för att jag bytt sida på något sätt men tänk själva att stoltsera med det arslet! Jag skulle springa omkring i tighta kläder hela dagen, året runt. 
Hon sitter minsann inte och tröstäter bauta glassar!!!

För att göra det hela ÄNNU värre mötte vi Lisa och hennes syrra som var ute och sprang. Stackars Beyla släpade efter i kopplet.
I morgon ska jag till Varberg på seminarium och sedan hem till A. Måste nog kika förbi Soyasushi i Mölnlycke på vägen dit... Inte blir man fet av sushi???

Kommentarer
Postat av: Hu

Om du nöjde dig med att andas in ångorna från lösgodiset och inte nallade "smakprov" i affären så kanske det skulle hjälpa?
Och även om det inte är en tröst i nuläget så är du i alla fall INTE fetare än ****** *****, inte ens enligt din mor.

2007-04-27 @ 20:07:05
Postat av: Puppchen

Nä, Pia Jansson har INTE en av Sveriges snyggaste kroppar. Är Du go' eller?

2007-04-27 @ 23:00:12
Postat av: Hu

Angående PJ så vet du vad jag tyckte hon såg ut som... Vill du verka likadan?

2007-04-28 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback