Groupie

Jag är förvandlad till en groupie eller wannabe. Även denna helgen har jag lekt kuttersmycke och varit med A när han tävlade spår. Denna gång i vackra Herrljunga. Kalle fick träna lite på planen när tävlingen var slut och jag hyser visst hopp för den herren.  Wille fick gå på promenad och passade på att plumsa ner i en fågeldamm.
Tävlingen gick väl sådär... 1 pinne bort, 3 föremål och en ganska usel lydnad. 522 p och cp.
I dag söndag var det tävling på Kallebäck och trots det snyggaste uppletet jag sett på år och dag så blev det inga poäng att hänga i granen.
Lisa och jag passade på att spåra, Kalles spår gick super! Han var het som tusan och tvekade inte med att hitta pinnarna! Duktig är vad han är! 

Man kan väl föresten kosta på sig att vara en groupie när man får sådana middagar som i fredags. Efter att vi gått i skogen några timmar plockade A fram den redan förberedda middagen. Helt gudomligt gott, lax och sås.  Drack öl och mådde som en prinsessa. Till och med Kalle var lös stora delar av promenaden eftersom jag inte trodde att det var så stor risk att möta folk en  fredagkväll mitt i skogen.

Nu har jag bara en vecka kvar i Laholm sedan ska jag jobba på Korpen i GBG i 1 1/2 vecka!!!

Härmodagen fick jag en tråkig nyhet att Sanna och Hans Molly blivit mycket sjuk och nu är borta. Jag och Helene har just läst i Sannas blogg och lipat en skvätt. Det gör så jäkla outhärdligt ont att ta bort sin hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback