Ingen vanlig dödlig

Nu är man inte längre en vanlig dödlig utan lite förmer än för bara 1 timme sedan.

Har just gjort mitt test för att försöka bli godkänd för att få skriva på och lämna ut recept.
Jajamen, nu får man det men jag vill inte göra det än av olika anledningar.

Bara så att alla vet att strax känner ni en tvättäkta pillertrillare. Är lite spänd på när förvandlingen ska ske? När ska jag få grått hår, i en knut eller med hårspännen. När ska jag börja hasa runt i ett par slitna tofflor och surt snörpa på munnen åt skrattande kunder?

 

Kommentarer
Postat av: Din förebild

Jag blev aldrig någon pillertrillare, men fick grått hår före 30, som inte var i knut men väl i tofs. Inte så stor skillnad....Så man vet inte när förvandlingen slår till, helt plötsligt har det bara hänt.

När man stiger upp på morgonen och tittar sig i spegeln och stora PRIMALSKRIKET uppstår, det är då man vet!!

2007-04-25 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback