En ny dag

I dag har halva Göteborg varit på apoteket i Kärringberget, trodde inte ens att det bodde så mycket folk där.

Om ungarna som smäller smällare kan jag bara säga att jag har lust att göra elaka saker med de av typen ta den ena och slå mot den andra. I dag har det nog varit för kallt för de små krypen för det har smällt ganska lite.

I morgon är jag ledig! Ska först träna hund med Lisa och Ann, på kvällen ska jag, Helene, A och mina parenteser käka julbord på Fiskekrogen. Mums!
Syrran som är i Thailand skriver flera gånger om dagen i sin resedagbok på nätet. Låter så himla kul och jag önskar att jag fick åka dit någon gång. Funderar på att fråga om jag kan hänga med de nästa jul. Det är ju perfekt att uppleva ett nytt land med några som varit där typ 100 gånger.

Ha det gott alla. Dags att krypa ner i bingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback