Julbord

Fiskekrogens julbord går än en gång till historien som ett av de bästa ever!!
När jag kom gående med min desserttallrik tittade A med stora ögon, drog ut min tröja vid halsen och kikade in under.
Tyckte själv det var lite väl att han skulle börja glo på mina bröst mitt framför mina föräldrar men han skulle bara kolla om jag hade en påse där jag la maten. Hur får den anars plats?
Han har fortfarande, efter nära 40 på jorden, inte fattat att vi kvinnor kan VRÄKA i oss allt som är sött och gott.

Wille fick i går åka på smällarfritt kollo, dvs hem till A. W blev helt hysterisk när jag åkte men jag tror det är det bästa för honom. Saknar honom!!!!

Längtar just nu efter Selma Spa, ska bli så skööööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback