Nybörjarkörning och jobb

I dag hade jag glömt mina bilnycklar hemma. Tur då att min bästa kompis har körkort!!!  Med andra ord tvingade jag Helene att köra mig till jobbet...
Efter att ha kört mot rött släppte hon av mig och höll sedan på att krocka i en rondell ; ) , troligtvis utan att hon ens märkte det ; )
Skillnad var det när JAG tog körkort, helt prickfritt! ; ) Moahahaha
Helene frågade om jag var nervös när jag åker med henne. Inte nu sa jag, nu har du ju körkort och är själv ansvarig, skillnad mot när vi övningskörde och jag var ansvarig...

Nu till goda nyheter!!!! Jag har jobb i minst ett år framåt!!!! Känns så jädra skönt!!! Ska vara apoteksslav i ett år till, sedan får jag se vad jag känner för...
i kväll är det lussefirande med A och Helene + att sista avsnittet av "Bonde söker fru" visas. Måste se sista avsnittet även om jag missat merparten av de mycket spännande och allmänbildande serien.  I går sa en av brudarna att hon inte visste om Lissabon var en stad eller ett land? Som sagt allmänbildande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback