Äntligen hemma!!

ÄÄÄÄÄntligen hemma igen. Att två dagar kan kännas så långt?
Laholm är för all del en trevlig stad, liten och gemytlig, passar en lantis som mig.  Synd bara att det inte kan bli tal om ngn shopping, eller kanske tur, lär ju inte göra av med så mkt pengar.
Alla på apoteket var väldigt trevliga och jag kände mig välkomnad så den biten blir nog bra! Har hört skräckhistorier om studenter som har det skit på sina praktikplatser.

Kände mig sååå ensam igår när jag kom "hem" till vandrarhemmet, hade maratonsamtal med Helene och A. Jag är tyvärr helt snörförkyld fortfarande så det blev ingen styrketräning, bara en promenad innan frukost.  Kändes hur konstigt som helst att vara ute på promenad utan doggar.

Nu sitter jag och nyser och myser med Kalle och Wille framför TVn, har saknat mina näbbhundar!!!! Känner mig som en pekineserhund, utstående ögon som bara rinner och andningsproblem. Stackars hundar.

Kommentarer
Postat av: Gitte

Välkommen hem!!!

2007-02-02 @ 21:59:44
Postat av: Lisa

Skönt att höra att det varit ok i Laholm. Har varit på M2:an hela helgen och nu har jag jobb som måste göras, så tyvärr hann vi inte träffas. Jaha är det du som har smittat mig. Min näsa är täppt och rinnande om vartannat, kroppen värker och bihålerna känns som de ska sprängas.......nä inge kul alls. Ses nästa helg!(Hoppas jag).

2007-02-04 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback