Burr

I dag har vi varit ute och spårat men det var kallt som tusan fast solen sken.  A gick ett spår åt Kalle som gick sådär, han missade två apporter men tyckte det var kul!
Jag gick spår åt Beyla som gick kalas bra! Sedan försökte jag spåra med Krasse men han bara vägrade fatta vad jag menade, med andra ord fick A spåra själv med sin hund.

Gårdagens krogbesök var trevligt, vi satt och pratade om ditten och datten och gick hem ganska tidigt. Kände att jag saknade A som tusan, så där så det nästan gör ont. Som tur var så var det besvarat, A kom hem till mig kl 01.00 och vi låg och pratade läääänge.
Nu håller jag på att förbereda veckan i Laholm, lagar mat, beräknar antal kcal och packar.

LYA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback