Diverse

Läste just att Helene tyckte det mesta var skit. Tänkte exakt samma tanke i morse. Vad består mitt liv av här nere i Laholm?
Äta, jobba, träna, sova
Somnar som en stock vid kl 22, med tanke på att jag går upp kl 07 så blir det ganska länge. Äter som en häst eftersom man ska ha i sig en jädra massa protein när man vill ha muskler och det vill man ju.
I går var det en riktig idiot på gymmet. Han pladrade och höll på hela tiden förutom när han stönade som värsta porr-skådisen.
Hatar när äckliga typer!!!! A tyckte att jag lät så arg hela tiden, tro fasen det!

För att inte tala om alla snoriga kunder....

Har iaf planerat min överrasknings frukost för A på lördag. Ätare dag = vräkare dag = fet mat dag
Längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag har i alla fall hunadrna att må eländigt med, du får nöja dig med en massa nästan-skåningar.

2007-02-21 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback