Jädrans

Jädrans snygg hemmis jag hittade i dag! Bra gjort Helene!!!!

I fredags var jag och bästa PV på bio och såg premiären av Aka.. Aca... Acl... Vad den nu heter, iaf handlar den om urbefolkningen i Peru eller nåt. Bra koll jag har...
Filmen var ganska bra fast mer som en blandning mellan dokumentär och film.
När vi kom hem drack vi en ansenlig mängd vin och whiskey. Satt uppe och babblade tills klockan tre.
Tjöt-Anders och tjöt-Anne.

Lördagen blev lugn, mest beroende av att någon inte mådde så himla bra. Jag lyckades iaf plugga lite.
Söndag var vi i Borås en sväng och hamnade på en thai restaurang, gott.
A tittade och undrade vart jag la all mat? Hur kan man äta skitmycket mat och ändå få plats med frukt och glass? Vilken tjej kan inte det? Jag tror bestämt att tjejer har en extra ficka i magsäcken där man kan lägga goda saker trots att man ätit så man håller på att spy.
 
Och nu undrar ju alla hur det går med min träning???

HAHA och jädrans utropar jag i triumf!!!!!

Mina armar har nu plötsligt synliga muskler!!! Överarmen har ökat med 2 cm i omkrets, midjan minskat med 3.5 cm, höften minskat 4 cm.
På tre veckor!!!
Fast man ska betänka att jag under den tiden legat på 1500 kcal/dag och ätit ca 110 g rent protein varje dag.
Nu ska jag börja lägga mer tid på cardio och även planera min styrketräning ännu mer.  Typ en timme styrka och en 1.5 timmar cardio per dag.

Fuck a duck imorgon är det dags att bege sig till Laholm igen. Denna veckan ska jag bo på vandrarhemmet. 
Ska nu planera min veckomatsedel och packa. Gör inget annat än packar hela tiden. Packa för Laholm, kommer hem och packar upp, packar för att åka till A, packar upp och packar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback