vecka 2 Laholm

Fy för den lede vad tråkigt det är att jobba på apotek. Jag försöker verkligen att upprätthålla någon slags yttre min av förnöjsamhet när jag är där.  Men herregud!!!!!!

I onsdags var det ju som bekant alla hjärtans dag!!! En mycket trevlig dag när man inte är singel. Som singel sticker alla jävla röda hjärtan hånfullt  i ögonen. Alla äckliga små gulliga nallar har man lust att kasta på ett bål.
Men nu var det annorlunda, nu gick jag omkring som värsta fånet och valde kort till A. Två kort och en slemmig kylskåpsmagnet blev det. Jag är absolut ingen vän av gulliga ting men föll ändå till föga.
Det var vääääldigt kul att bli uppvaktad tillbaka. 

Bra tradition! Mer sånt!

I morgon ska jag redovisa mitt ex-jobb på Sahlgrenska vilket innebär att jag inte kommer att hinna plugga. Vilket innebär att det börjar brinna i knutarna. Vilket innebär att jag kommer att vara tvungen att sitta på mitt äckliga rum i Laholm och plugga varje kväll. 

Har sån träningsvärk så jag tror jag svimmar. A säger att det är så i början, hoppas att det bara är i början för det är inte roligt att knappt kunna gå. Fast jag får ju skylla mig själv. Jakten på den snygga kroppen får mig att ta i som värsta Arnold, fast med typ 200 kg lättare vikter. 
A kommer med uppmuntrande ord varje kväll.
Tror fan det. Han ser ju min kropp naken oftare än vad jag gör...

Nåväl, nu är det snart helg och det är härligt att krama sina hundar igen, härligt att krama A igen och härligt att se Helene igen. Har värsta planerna till helgen: Världskulturmuseet, bubbelpool med frukt och vin, träna, gå ut och äta och såklart softa i soffan. Får se vad som blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback