Buääää

Buäää vad fort en helg går.
I fredags var jag ute med klasskompisar och det var faktiskt ganska tråkigt. Jag var helt enkelt inte på humör alls utan åkte hem tidigt och väldigt nykter.
På lördagen var det strålande sol och några minusgrader så jag och A gick runt Delsjöarna. Så himla mysigt att sitta och käka soppa i solen...
Kvällen tillbringades i soffan med diverse snask. Har nu minskat ner nikotinet till 10 mg plåster och det sätter sina spår... Har köpt upp halva lagret hos "frukt - turken" av frön och annat magert tuggbart. I alla fall inte en enda snus har kommit över mina läppar på 2,5 veckor.

Söndag morgon gick vi en promenad och fikade med gubbsen på Kallebäck.

Trots att det var miljarder hundar ute i lördags så var promenaden lugn för varje gång vi passerade hundar tog A  Kalles koppel. Kalle går så snällt bredvid A med sänkta öron och viftar underdånigt på svansen.
När det blir riktigt jobbigt med massa hundar väljer han att gå i strikt  fotposition och stirra A i ögonen. Det man inte ser kan man inte heller bry sig om.

Sitter nu här i min lya och försöker att inte få panik över det faktum att jag ska börja i Laholm på torsdag.  Planen just nu är att sova på vandrarhemmet i Laholm. Tror det blir för jobbigt att pendla 4 timmar varje dag. Hinner ju bara hem för att kvällskissa djuren och sedan till sängs.
Men har rysligt dåligt samvete för att Helene ska behöva ha mina hundar så mycket. Otroligt snällt av henne och jag vet inte hur man ska tacka? Ska kika på olika lösningar när jag är där nere, lättare att göra det på plats.

Buäää saknar redan Tuve, Helene, A och främst mina hundar. Hur ska jag kunna vakna på morgonen utan att pussa på Kalle???

Kommentarer
Postat av: Gitte igen!!!

Meeeennnnn...Anne.....attsicken (försöker hitta synonymer till alla mina svordomar-löfte till sonen), jag vill inte att du ska flytta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!det kommer att bli så in i hoppsan tråkigt, när du ska bo borta!!! Men våra telefoner fungerar kanske???

2007-01-31 @ 00:22:02
Postat av: Anonym

Gitte, tänk på mig då :-(((. UTAN Anne MED två tervar. Huvva. (Förresten, brukar det inte vara föräldrarna som försöker få barnen att sluta svära??)

2007-01-31 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback