Ex-jobb klart!!!

Så jäkla skönt att redovisningen är över, ex-jobbet är nu helt klart!!! Redovisningen gick bra, jag är ju dessutom lite knäpp som faktiskt gillar att prata inför folk.  Måste ha att göra med något slags självhävdelse behov. När jag föreläser är alla tysta och tittar bara på mig.... Knasigt jag vet.

Och gissa vad jag och A ska göra på söndag? Åka på spa i tre dagar... Till Sunne igen... Ska bli såååå skönt. Bada bubbelpool, äta god mat, träna på gym, åka skidor om det finns snö och bara vara!!!
Hundarna åker givetvis med även om de kanske inte är prio 1 när det finns en bubbelpool i närheten...

Nej, måste packa nu!! Lägger in en bild på mig, bredvid min poster, idag på redovisningen bara för att alla ska kunna se hur redig jag är!

Redovisning

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är ju inte alls så dum som du ser ut...
Grattis =)

2007-01-17 @ 19:56:03
Postat av: Anne

skenet kan bedra ; )

2007-01-18 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback