Examens dag

Cermonin i går bestod i en ändlös harang av tal för att till slut avslutas med diplomutdelning. Ska villigt erkänna att det var ett stolt ögonblick när jag hämtade mitt diplom! Åtta års studier senare liksom. När jag för 7,5 år sedan började på KomVux kunde jag aldrig tro att jag som var ganska dum och definitivt inte kunde matte skulle kunna fixa ett läsa till apotekare. 

Kvällens middag var som vanligt helt underbar. Som en överaskning kom även min andra syster och hennes sambo. Trevligt!

28+

68505-62

Mitt emot oss satt en inte helt okänd kvinnlig progamledare/skådespelare.  Har aldrig tidigare sett en människa som var så jäkla hög.  Hennes stackars polare satt som fån och tyckte nog att det var en aning pinsamt. Bra ur studiesynpunkt dock, nu vet jag hur man bli av kokain och det var ingen trevlig syn.

Sammantaget  var det en mycket trevlig examensdag!!! Tack till alla som firade mig!!!
Ni andra blir som sagt bjudna i augusti på fest när jag är helt klar.
 
Nu är jag hemma och packar för spa-resan... Gott ska det bli!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stort Grattis du visa kvinna till examen! Njut så mycket det bara går av spa't=D!

2007-01-20 @ 17:27:46
Postat av: Gitte igen!!!

STORT GRATTIS!!!!! tur att du är såååå vis så slipper jag anstränga mig....det räcker ju att fråga dig ;-)
SPAá nu så att du kan berätta för fru uppfödare hur de ska avancera sitt bygge....

2007-01-20 @ 18:50:55
Postat av: Anette Broberg

Stort grattis!!!
Hoppas SPA-vistelsen blir härlig!

Postat av: Marie

Supergrattisar till Examen! Önskar dig (eller båda faktiskt;-) några riktigt härliga dagar i Sunne *avis*.

2007-01-20 @ 19:28:22
URL: http://web.telia.com/~u52003388
Postat av: Jesper Lyngby Petersen

Stort tillykke fra os i Norge.

Med venlig hilsen
Jesper

2007-01-21 @ 17:19:11
URL: http://www.chivasregal.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback