Gaaaa, döden är nära

Jag ger snart upp och gräver ner mig i ett djupt svart hål.  Gårdagen var en mycket bra dag ur viktsynpunkt, vågen pekade neråt, jag åt mina points och jag motionerade. I morse vägde jag mig och har givetvis gått upp 0,6 kg.
Hur fan då???
Detta sporrade mig givetvis och med tårarna sprutande ur ögonen gick jag en mycket rask timme innan frukost. Svettig och frusen har jag nu klämt i mig min GI-frukost.
Ska beställa tid till hälsoundersökning, det måste vara ngt allvarligt fel på mig. Brukar alltid ha lätt att gå ner i vikt och har inte vägt så här mkt på flera år. Trots det är inte kläderna för små? Och nej, jag har inte ökat min muskelmassa, inte flera kg iaf.
Ända förklaringen kan vara att min hjärna ökat i omfång, har jobbat som en dåre sista veckorna med ex-jobbet. Men vet ni vad? Om man tar tag i saker så blir de oxå gjorda! En fantastisk iakttagelse!
Har nu bara power-point presentationen kvar och själva redovisningen. Arbetet är inlämnat, postern är klar. Vet inte vad jag hade gjort utan hjälp från min far. 

Tackar för Sissis uppmuntrande ord i GB, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback