Lite blandat

Har just tittat på Blissas supergulliga valpar... Finns att beskåda hos kennel Axeva. Man blir lite sugen på att ha en kull ngn gång. Blissa verkar vara en exemplarisk mamma som tvättar och tar hand om de små korvarna.

Solvejg har skaffat en hemsida som jag har snokat omkring på, länk från vår gästbok. Solvejg kan väl lättast bekrivas som kvinnan med de ovanliga hundarna. Inte varje dag man ser en "bruksidiot" som tävlar med små envisa jyckar istället för att välja en säkert lättare, ur träningssynpunkt, segtuggad schäfer.

I dag promenerade jag med Lisa, härligt, Kalle uppförde sig väl mot Beyla och Chicka även om han måste morra lite när de kommer för nära.  Varken Beyla eller Chika verkar bry sig, de travar glatt på även om de får en snyting från Kalle.
Wille som åt en ansenlig mängd hästskit igår (ca 15 kg) har fått betala för det i dag... Man fattar inte att det får plats så mkt skit i en hund. 

Varför är killar så klena? Lite snuva så är de i däck totalt. Wojne, wojne, det är så synd om mig...

I kväll ska jag ut med klassen, hoppas det blir skoj!

Kommentarer
Postat av: Solvejg

Ha ha en bra beskrivning av mig, men jag har bara de hundar som passar mig, sådan "herre" dam sådan hund sägs det, då förstår du, livet e inte lätt

2007-01-26 @ 19:02:14
Postat av: Helene

Betänk att även de sötaste tervvalpar växer upp till...just det, TERVAR! Och då är de plötsligt inte lika söta och beskedliga längre ;-).

2007-01-26 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback